USA week 1 - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van michaelenlaura - WaarBenJij.nu USA week 1 - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van michaelenlaura - WaarBenJij.nu

USA week 1

Door: Laura en Michael

24 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Seattle

Na een turbulente vlucht komen we eindelijk aan in Vancouver... In schiphol was er al even paniek toen Laura aan de douane haar paspoort kwijt was. Het werd alleen maar erger toen ik de mijne ook niet meer vond. Al crossend door de terminal hebben we ze dan toch gevonden ;-)

In Vancouver aangekomen werden we geholpen door Jim. Hij werd lijkbleek toen we vertelden wat de naam en straat van onze hostel was. Jullie verblijven in de gevaarlijkste straat, de Ground Zero, van heel Canada zei tem.. Ale, de fun kon beginnen. We zijn er uiteindelijk toch blijven logeren. Tussen de hoeren, verslaafden en heroinespuiten.

Daarnaast was Vancouver super mooie stad met extreem vriendelijke mensen, een prachtige skyline. Laura geraakt niet gewend aan de hoeveelheid Aziaten, da komt wel goe. We maken kennis me heel wat locals en worden bij hen thuis uitgenodigd.

Sinds zaterdag zijn we in Seattle. Onderweg met de Greyhound werden we door menige politiewagens van de autosnelweg geveegd. Een patrouille met geladen shotguns kwam op de bus een verstekeling halen die natuurlijk just achter mij en laura zat. we moeten toch even bekomen van het idee van een mogelijke gijzeling. De stad van de Space Needle is Een kleinere stad maar zeeer gezellig. Hipsterbergen overal. Ook al zijn we nog geen 100 km verder, er is duidelijk een verschil tussen Canada en USA. Over het alge;een vooral lamme mensen die nix anders doen dan koffie zuipen en chatten met hun virtuele vriendjes via hun smartphone... amaaazing!

Nu gaan we met de boot een eiland in de buurt bezoeken en morgen vliegen we naar San Fransisco waar het weer al een pak beter is en waar we zaterdag de halloweenpartys gan onveilig maken !

tot de volgende keer !

• 26 Oktober 2012 - 08:55

Dorien:

woehoe!!! verslagjes, bangelek :) nij zen de rolle omgekeerd!
    mijn beurt om nen blog te volge vanuit belgie, ipv andersom in senegal :) (fuck, wast ma andersom :D)

veel plezier me al die dikke mcdo amerikane!! :)
    joooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

• 27 Oktober 2012 - 13:59

Joline:

Ik ben alvast fan van deze blog!! ;)

• 29 Oktober 2012 - 20:59

Jan DB:

Toffe foto's en een vlotte vertelstijl : blijven schrijven hé !
    Have fun ,
    je Beverse Bende ;)

• 01 November 2012 - 10:29

Sonja Andries:

Goed gedaan zeg, ik kijk al uit naar het volgende! Zeer mooie foto's en knap geschreven.
    Tante sonjaxxx

• 11 November 2012 - 20:50

Beverse Bruyntjes:

How about week N° 3 & the grand National parks : awesome ??
    Take care ;)
    xx Je Beverse Bende

• 11 November 2012 - 20:50

Beverse Bruyntjes:

How about week N° 3 & the grand National parks : awesome ??
    Take care ;)
    xx Je Beverse Bende

• 18 November 2012 - 22:50

Dankjewel voor de reacties! Week 3 en 4 staan er op en de foto's ook... En ja, het was awesome! :-)